Tuesday 30 April 2013

Farewell My Boss...En.Hafiz Bin Jamil

Sedih betul...itu la kami satu department terasa,apabila bos kami terpaksa meninggal kan kami...kira keluar dari department kami ke department lain la...bukan berenti pun..hahhaa

Dan semalam kami mengadakan farewell di Hotel Marriott Putrajaya..Sedih la..Dia seorang bos yang sangat-sangat baik...walaupun aku baru aje join department ni..tapi,aku rasa macam dah lama kenal dengan dia..department aku ni memang sangat-sangat rapat..dah macam adik beradik semua...

Jom layan gambar yang aku sempat ambil gambar...tak banyak pun..sebab aku sibuk duk makan...hahahha


Ni meja tempat aku makan...

sebelum makan..sebab menunggu yang lain..tak sampai-sampai lagi...


Bos aku tengah berucap berpatah-patah bukan sepatah dua dah...lama tu bagi ucapan dan amanat pada kami semua...


Cenderamata dari kami 1 department..kami bagi Al-Quran digital...

Gambar makanan aku tak ambil sebab asyik duk makan...

No comments:

Post a Comment