Wednesday 5 February 2014

High Waist Slimming Panty

Ha...korang baca tak title besar tu....tu la side income aku sekarang...tak menang tangan di buat nye...aku jual online pun ada...offline pun ada...tapi lagi masyuk offline la...

itu la yang aku ni tak dak masa nak update blog aku ni...dengan kerja yang banyak...dengan perut dh nak meletup ni...eh...korang tak tau eh yang aku dah preggy anak ke dua(sekarang ni dah 34 minggu)...hehheheh

aku banyak jual borong la...kalau orang beli satu...aku jual mahal la...hehhehe...

kalau korang nak order dengan aku boleh la...harga kawan-kawan..cehcehceh...

korang tengok la gambar-gambar Panty ni...Layanzzzz...


Ni Panty Normal

Ni Panty Super&Super 2 Tone

erm...lagi senang korang ambil la no HP aku...
 - 012-9596809(sms,whatsapp,wechat)..
Email aku: hasyikim@gmail.com

No comments:

Post a Comment