Wednesday 29 August 2012

Bukan Bidadari

Korang tengok tak cerita " Bukan Bidadari"...best gile kan kan???Aku sungguh ber emosi bila tengok cerita ni..Kesian pun ada?..Geram pun ada?...Rasa nak maki pun ada gak...Sedih pun ada..Semua ada lah..

Sebenarnya,aku tak tengok pun 1st episod cerita ni...bila tertengok episod ke-2,aku rasa cerita ni best...aku ingat kan aku sorang je yang suka cerita ni...rupa-rupa nya mak aku n budak opis aku pun suka gak cerita ni...

Di pendek kan cerita.....cerita ni memang best la..


Aku tak penah tengok pun pelakon perempuan ni sebelum ni...tapi,dia berlakon memang best la...macam real jeq..tu baru betul-betul orang panggil pelakon...kan...kan....




2 comments:

  1. i fall in love with inas..hahaha...this wik xtgk.... da mati ke laki die?

    ReplyDelete
  2. Ntah...laki dia jatuh gaung tak jumpa-jumpa dah

    ReplyDelete