Saturday 8 September 2012

Open House

Malam ni,Flat rumah aku ni,ada buat Open House untuk Semua penduduk Ruvena Villa....rumah yang aku duduk ni la...

Aku ni,kalau ada apa-apa aktiviti,memang aku tak pernah join pun...aku malas nak join...aku bukan jenis anti sosial pun...cuma malas nak ambil port...sebab flat sini banyak orang tua...pot-pet...pot-pet...tu yang malas tu...(jangan marah ye mak-cik..maik-cik...gurau aje)...

Macam malam ni,aku taknak join pun...Tapi laki aku ni..nak jugak suruh aku turun join skali..dia cakap makan free la...nak umpan aku la tu...aku ni suka gak kalau makan-makan free ni...hahahahaha....

Dalam pukul 8.30malam...kami pun turun la...aku ni,dengan selamba pakai ala kadar aje la...seluar jeans n baju t-shirt aje...aku tengok orang lain dah macam raya pertama pulak...siap pakai baju lip-lap...lip-lap lagi...
tapi,aku buat selamba aje...

Jom layan gambar yang sempat aku snap...Zazzzzz...


Korang mesti tanya mana anak aku kan?????anak aku,memang tak penah duduk diam...berlari aje la kerja dia..laki aku la rajin sangat layan dia...anak kan...kena la jaga...


Cuba korang tengok laki aku tu....dah berpeluh-peluh duk kejar Damia...penat tau main kejar-kejar ngan budak ni...dia tak penat,,,kita ni yang penat...hehehheheee


Dia berlari aje kat aku...terus aku dukung n letak dia dalam stroller...terus diam...masa tu dah berpeluh-peluh dia...hahahhaha.....anak mama penat ye?...

Lepas perut pun dah kenyang n dalam pukul 9.15 malam...aku pun balik....

sesampai aje kat rumah...basuh tangan,kaki n lap-lap sikit badan damia...bagi dia susu,terus dia tidur...penat la tu...mama sayang anak mana tau...

No comments:

Post a Comment