Sunday, 7 October 2012

Bermandi-Manda

Petang tadi kami bawa la Damia pergi mandi kat Kelab Komuniti Taman Tasik Cyberjaya...

Harga untuk Hari Isnin hingga Sabtu RM2(Adult), RM2(Children)...Untuk Hari Ahad@Public Holiday RM5(Adult),RM3(Children)..Budak bawah 3Tahun free aje..

So Damia nya free la...Bayar untuk aku n laki aku aje la RM10 walaupun aku tak mandi pun..hahahhaha...Kan sekali masuk kena bayar...lantak kau la...mandi ke tak mandi...hahahahha

Damia ni,kalau mandi kat rumah,dia memang suka main air...Aku ingat kan dia suka la kalau mandi kat kolam...Alih-alih tadi.dia nampak aje kolam terus nangis...Semua orang tengok...hahahaa






Kitaorang paksa jugak dia masuk dalam pelampung ni...sambil nangis ni....


Ni la muka budak takut Air..hahhahaha

Dalam Pukul 5.30 petang kami pun balik....


1 comment:

  1. BUDAK2 .. BILE TGOK JE AIR PENUH N BESAR SGT .. TKUT LA TU KOT .. EKEKE .. BESTNYE .

    ReplyDelete