Sunday 7 October 2012

Susahnya...Nak Tidur

Itu la perangai Damia....dia...kalau dengan aku memang mengada-ngada sikit..Susah nak tidur,dia ngamuk-ngamuk dengan aku dulu....semua serba tak kena lah...

Aku ni,kalau geram sangat,,,kena gak kat aku..aku cubit....hahahhaha

Tapi,kalau depan Ayah dia...aku tak buat la...nak mampusss..nanti aku yang kena cubit kat Ayah Damia ni...hahahhaha


Damia ni,kalau dia nak tidur...aku kena ada sebelah dia....nak tau kenapa????sebab dia nak gentel cuping telinga aku...baru dia tidur...hahhahaha





Tapi kalau Ayah dia ada n tidurkan dia....senang aje lelap nya...pastu lama pulak dia tidur...geram betul..

Ni,Ayah nya pergi kerja...harap-harap la Damia tidur lama sikit...Sempat la mama kemas rumah...hehhehe

Tidur lama sikit ye anak mama...Sayang anak mama....





4 comments:

  1. Damia susah nak tido, tp I ni pantang letak kepala atas bantal terus zzz!

    Nak minta tolong kawan2 bogger untuk “Like” page “Faz&Fyda Collection” sebagai support kpd biz yg baru saya mulakan ni dan dapatkan voucher RM30 bagi mereka yang introduce 10 orang kawan dan “Like” page “Faz&Fyda Collection”. Voucher terhad untuk 10 orang terawal sahaja.

    Untuk claim voucher, anda perlu meletakkan nama anda dan juga nama kawan-kawan anda di ruangan “komen” post “tudung hanger”, dan boleh terus menggunakan voucher selepas mendapat pengesahan daripada pihak Admin.

    http://www.facebook.com/pages/FazFyda-Collection-Abaya-Baju-Kurung-Tudung-etc/235994003193434

    ReplyDelete
  2. dah like dah...semoga biz awk ni sukses...

    ReplyDelete
  3. nk ngade cmni gak ah..cam bezzz je..tp nk ngade dgn sape...ahhhh


    hahhahaha.

    ReplyDelete