Thursday 4 October 2012

Rumah Aku Sudah Banjir

Al-kisah nyer,Semalam rumah aku banjir...

Aku kan duk Apartment...Malam tu dalam pukul 10malam...aku bukak la paip sinki,tapi air sinki tak naik,selalu la jadi macam tu sebab aku duk tingkat 2..air lambat naik...

Nak jadikan cerita...kami lupa la pulak nak tutup balik paip tu....hahahhaha

So pagi semalam..kami macam biasa la,pergi kerja...Balik dari kerja petang semalam...Bukak aje pintu rumah bunyi paip air...terus pergi dapur...tu dia...habis banjir dapur aku..




Ini selepas dah di mop dah....siapa yang mop??...mesti la laki aku....dia memang pantang rumah bersepah-sepah ni....ringan la sikit kerja aku....hahhahahahha

Kain buruk n Alas kaki semua dia sattlekan...aku goyang kaki aje...hahhahahha

Woiiiii....Aku bukan pemalas tau...cuma dia volunteer kan nak buat...aku bagi aje la...


2 comments:

  1. hehe..sweetnya suami akak.. pasangan yang bahagia..^_^

    ReplyDelete
  2. Hahahaha....derrr aku ingt saluran air sumbat.. Ape kes lupa ttp paip? Kahkahkah

    ReplyDelete