Tuesday, 2 October 2012

Lama gila aku cuti

Best kan dapat cuti lelama ni...tapi aku bukan cuti duk goyang kaki kat rumah la...aku di beri cuti tanpa record sebab aku mewakili Syarikat aku dalam sukan...hahhaha...yo yo aje kan...Padahal main tak da la hebat sangat pun...

Sukan yang paling aku suka n tahu main ialah.....Bola Jaring...hhahahaha

Main sukan ni semua ada taktik n teknik kalau nak menang...Stamina juga penting..

Masa aku Sekolah dulu...aku main C(center)..Sekarang ni bila udah Tua...Tua kah??/hahhaha..Aku dah tak larat nak main C...post aku WD(Wing Defence),sebab tak da la kena berlari banyak sangat...Semput wehhh...

Pasukan aku ni...Sempat masuk Suku Akhir aje...hahahahhaha...Kalah dengan Negeri Melaka..


Dengan ini aku mengistiharkan yang aku dah tak nak main lagi lepas ni...sebab lutut aku ada masalah..

Main kejab aje..sakit gila lama...ni pun sakit tak hilang-hilang lagi...

Maju lah Sukan Untuk Negara...




1 comment:

  1. Nnt aku urutkan nak? Hehe...foc jer

    ReplyDelete