Wednesday 24 October 2012

Mengidam.....Akhirnya dapat jugak

Perrrhhhh...lama gila aku tak tengok blog n tak update blog aku ni....

Aku dah kena tukar kerja baru...bizi la sikit...balik rumah pulak,badan dah penat,awal la pulak tidur....hahahaa...Masuk akal tak alasan aku ni?...

Aku mengidam nak makan Steamboat...bukan pregnant ye kawan-kawan...Bagitau la kat kawan aku ni...dia cakap dekat Bangi banyak...aku n laki aku ni memang failed la kalau jalan Bangi tu....sesat la nanti..lagi baik jangan pergi..nanti habis setangki minyak...hahhahaha

So,tengah hari tadi.kawan aku ajak makan kat luar la(jauh sikit dari office)....selalu nya kitaorang makan dekat kantin office tu aje..dalam pukul 12.30tengah hari kami keluar...

Dalam kereta baru bincang nak pergi makan kat mane....aku cakap aku nak makan steamboat...aku ada nampak flyers dekat pantry kami tu... kedai steamboat ni baru buka...kitaorang pun pergi la...

Kedai tu dekat Bangunan baru di buka di Cyberjaya...dekat bangunan Shaftbury..n kedai ni nama nya Volcano Shabu-Shabu,tingkat 3...HALAL tau...









Aku rasa berbaloi la pergi makan kat sini...lagi pun aku ni bukan jenis yang boleh makan banyak sekali gus...kedai ni pun tak macam kedai-kedai yang lain...kedai ni steamboat aja...

macam kedai-kedai steamboat yang pernah aku pergi...walaupun rm25 makanan banyak...nasi goreng ada...mee/mihun goreng pun ada... aiskrem ada..banyak la...

Tapi kepada yang memang boleh makan banyak sekali gus...berbaloi la pergi yang aku cakap rm25 tu...


Akhir nya....LICIN....di baham oleh kami ber-4...hahhaha

4 orang RM76.50....Ok la kan..

Next time aku nak ajak laki aku pulak makan kat kedai ni...



No comments:

Post a Comment