Sunday 7 October 2012

Jom Layan Masterchef Selama 2Jam

Ha.....lama kan kali ni Masterchef bersiaran....mesti sebab semalam tak da..sebab ada Anugerah Blockbuster tu kan....Malam ni kaw-kaw dia bagi....2Jam tu...muntah korang tengok...hahahha

Tapi aku ni,memang suka layan cerita masak-masak...tapi tetap tak pandai masak...hahahha






Korang tengok tak tadi....Memang program ni betul-betul menguji kemampuan n tahap kenyakinan kita untuk memasak...Kalau aku ditempat diaorang la....komfrem masak ayam jadi masak bubur...kena tak???belasah sajalah labu...

Malam ni nya Ujian Rasa...Dia bagi kita pilih...Menu apa kita nak masak...lepas tu tukar dengan kawan kat sebelah....Mampussss...Hancccuuuurrrr

Sebab tu la aku awal-awal lagi tak pergi pun Audition Program ni....confrim awal-awal dah kena reject...hahhaha...

Tapi,aku memang respect la kat diorang ni...lagi respect kat budak-budak laki tu....dia laki pun terrer dari aku...ape kes??? mak rasa tercabar tau....hahahahha

Ntah apa la aku merepek ni...Jom la layan Masterchef ni,dari duk layan aku yang ntah apa-apa ni....

Ok Cau...




No comments:

Post a Comment